Forever Young

dinner
Saturday, November 19, 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikumm :)
ari ni nak cerita ckit ... pasaii dinner malam tuh ,
hehee .. ada membe aku soqg , dy ni rajinn organise benda2 yg bg dy kalott ni , HAHA !
nama dy ct .. dy pnyabaq , tu dy boley wat bnda mcm ni .. cerita dy mcm ni , budak klas dy nak wat jamuan , tapi depa suma nak wat la grand ckit kan , depa nak wat kat hotel . okay , kawan aku ikut ja . then, depa ni p la jumpa mnager hotel pa suma , nak mnx kbnaran buatt dinner .. lpas depa jumpa pa suma , bsok tuh , kwn2 depa x mau plak buat kat hotel .. mk depa x bagii .. haduii , ckp serupa tok mat kelingg maa . HAHA ! depa ni stress gila ah , malu lah nk p cancel , nak jumpa manager tu pon 2 jam , tapi mnger tu mai jumpa depa 5 mnit ja .. hish --' . pastuh , x dak jalan lain dah . depa pon ajak la geng2 ku ni , geng aku kan suka bjalannn .. kami on je lah .. fmly kami pon da bg kbenran , kami pon on lah .. yg p mlm tuh dpa kata 40 , padhal aku tgk mcm 20 je . haha , ntah la .

ok . malam tuh pulak .. kami dressingg sakan gila kot . perh ! pkwe2 pkat julingg tgk kami . hha , perasan gila beb .. kih3 , 1st time aku jumpa my sweet .. hehe , wahh . tgoda .. kih2 , yg x tahan nya , bas tu ! lawak gila kot , tpi alhmdulillah la , selamat pergi dan balik .. hehe , kbnyakan pakai skirt . aku pon sama lh . hehe , malam tuh , makanan kat hotel tu agak cdapp,  tapi aku mkn ckitt ja , ntah ttba ja kenyangg . hoho , rugi duitt aku . kami ada wat prsembahan .. HAHA! suma pakat nyanyi . mmg bes lah , geng yg p suma sportingg abeh .. perh ! bes gilaa .. gmbq pon snap2 cm tu je , x banyak . tu pon cmera org .. hehe ,

smpai sini jelah .. x larat karangg dah . thannxx bace .. bye , salm :)

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post